Monday, November 29, 2010

IWC Winter Bazaar 2010

Sebahagian ahli PERWAKILAN bersama Y.Bhg. Datin Rusamelia Rusland

27 November 2010 - International Woman's Club (IWC) Winter Bazaar telah berlangsung di Hotel Radisson Slavyanskaya, yang mana turut disertai oleh ahli-ahli PERWAKILAN Moscow buat kesekian kalinya. Sepertimana tahun sebelum ini, PERWAKILAN Moscow mengambil bahagian dalam jualan produk-produk makanan yang dimasak oleh ahli-ahli PERWAKILAN dan juga barangan kraf yang dibawa khas dari Malaysia.


Antara menu utama makanan yang dijual pada hari tersebut ialah sate ayam, nasi ayam, bihun dan spagetti goreng dan juga pelbagai kuih muih tradisional antaranya karipap, popia goreng, jemput-jemput pisang, putri ayu, kuih siput dan lain-lain. Manakala barangan kraf yang diketengahkan ialah produk batik serta pelbagai cenderahati khas Malaysia seperti 'keychain', kemeja T dan lain-lain. Selain itu terdapat juga makanan kering yang turut mendapat perhatian para pengunjung antaranya sardin, susu cair, dan kelapa kering.

Bazaar ini dibuka kepada umum bermula jam 10.00 pagi hingga 4.00 petang. Tiket masuk dijual pada harga Rb200. Pelbagai barangan kraf, produk makanan, perhiasan, pakaian dan lain-lain dapat dibeli di acara ini pada harga yang berpatutan. Sebahagian hasil keuntungan dari aktiviti bazaar ini disumbangkan kepada pihak penganjur bagi membantu aktiviti-aktiviti kebajikan dan kemanusiaan khususnya yang melibatkan kanak-kanak dan juga wanita.

No comments:

Post a Comment

Maklum Balas & Pertanyaan

Terima kasih kerana berkunjung ke blog PERWAKILAN Moscow. Kami mahu memastikan blog ini berguna dan berinformasi sebaik mungkin. Komen anda akan membantu kami untuk meningkatkan mutu penyampaian maklumat dan info sedia ada. Sebarang komen, pendapat dan pertanyaan boleh di salurkan kepada perwakilanmoscowrussia@gmail.com.