Wednesday, June 23, 2010

Majlis perpisahan YBhg. Datin Saripah anjuran APWG & Lawatan ke Galeri Seni Mr. Gregory Pototsky






22 Jun 2010 - Satu majlis perpisahan anjuran APWG telah diadakan di Bangunan Kedutaan Singapura bagi meraikan YBhg. Datin Saripah Mohd Jaafar yang akan kembali ke Malaysia tidak lama lagi. Di majlis ini YBhg. Datin telah memberikan ucapan penghargaannya kepada seluruh warga kerja APWG yang telah berusaha bersunguh-sungguh menjayakan agenda serta aktiviti yang banyak mendatangkan faedah kepada ahli komuniti di Russia ini.
Selesai sahaja acara di majlis anjuran APWG ini kami telah mendapat undangan istimewa daripada Mr. Gregory Pototsky, seorang penggiat seni Russia untuk melawat galeri seninya. Undangan yang tidak disangka itu tidak kami lepaskan dan kami berasa sangat bertuah dapat mengenali beliau dan isteri, Olga Bare serta melihat dengan dekat segala hasil seninya.



Mr. Gregory juga telah turut bermurah hati melukis potret YBhg. Datin Saripah serta menghadiahkannya buat kenangan.



Biodata Mr. Gregory Pototsky dapat dilihat disini http://www.pototsky.ru/html-eng/eng-biography.html

No comments:

Post a Comment

Maklum Balas & Pertanyaan

Terima kasih kerana berkunjung ke blog PERWAKILAN Moscow. Kami mahu memastikan blog ini berguna dan berinformasi sebaik mungkin. Komen anda akan membantu kami untuk meningkatkan mutu penyampaian maklumat dan info sedia ada. Sebarang komen, pendapat dan pertanyaan boleh di salurkan kepada perwakilanmoscowrussia@gmail.com.